Min vovve

Hej allihopa!

Äntligen börjar våren komma på riktigt. De senaste veckorna har varit påfrestande på alla sätt och vis, men nu känns det lite som om allt vänder, skönt!

I morgon fyller min älskling år. Det är hans tredje födelsedag som vi firar tillsammans, hur galet är inte det? Tiden går klyschigt nog så himla fort. Ibland vill man bara dra i nödbromsen och sakta ner samtidigt som man har ett sug efter att uppleva allt och se vad framtiden har att erbjuda.
Så igår bakade jag en massa baklava till honom (som han älskar) som han kan ta med till jobbet och bjuda på i morgon.

Förra helgen var jag hemma i Karlstad. Det var bra men också en ganska omtumlande vistelse och det kändes på något sätt skönt att komma hem till Stockholm igen. Vår älskade hund är nämligen sjuk och måste kanske avlivas inom en snar framtid. Han har funnits vid min sida i snart 11 år och jag känner mig otroligt deprimerad över detta. Och att vistelsen i Karlstad var lite som ett "sista avsked" får mitt hjärta att gå i tusen bitar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0