Snö

Jag har varit rätt duktig och pluggat asset av mig idag. Mycket nöjd med självdisciplinen.
Sedan har jag och Ismail varit på gymmet och tränat tidigare idag. Blev ett ganska hårt pass och jag gick igenom många olika muskelgrupper, så jag hoppas på träningsvärk i morgon! Vädret har varit fantastiskt idag och jag hörde rykten om att det skulle bli något liknande i morgon. Då blir det promenad och picknick längs vår kustremsa här nere i Alvik. Är det bara jag som inte har tröttnat på snön?

Nej nu ska jag borsta håret, karlsloken kommer ju hem vilken sekund som helst!
Iyi geceler!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv:

Aha, men kvarnbergsgatan vet jag precis vart det är :) En kompis till mej bodde där när vi gick på högstadiet :) Men då håller du ju till nära stan iaf.. inte alltför långa avstånd :)

Men är det sant? Mamas har så god mat :) jag äter alltid där när jag kör en heldags bergvik shopping :) haha! :) Kul att världen är så liten :)

Kram

2011-02-13 @ 19:37:31
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vad pluggar du? :)

2011-02-16 @ 09:18:53
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0