WeekEND

Ännu en lugn dag. Inte pluggat så värst mycket, imorgon får helt enkelt bära eller brista.
Vi har storstädat hela lägenheten idag. Älskar den känslan efteråt! Om jag börjar dagen med att vara fixig, då brukar det ofta fortsätta så för mig. Så idag har jag hunnit med ganska mycket här hemma känns det som. Plugg, storstäd, fått håret färgat av den bästa frisören - min man, lagat mat två gånger, haft hemmaspa för mig själv nu när babe varit på jobbet och målat naglarna och fixat osv, osv... Nu sitter jag här nyinsmord i min jättefula, men ack så sköna rosa velourdress och har en massa tända ljus. Kan behövas lite lugn och ro i slutet av veckan för att ladda upp inför den kommande.

I morgon är det ju alla hjärtans dag. Jag är en sucker för sånna där högtider. (Eller ja alla högtider...) Jag går alltid runt i någon slags euforiskt tillstånd och bara myser på alla högtider.
Imorgon ska jag på möte på skolan först på morgonen, sen ekonomitenta och träning. Sedan ska vi ut och käka middag och resten är inte planerat. Hoppas det bli mysigt i alla fall. Förra året kom Ismail till mitt jobb och överraskade mig med en massa paket, trots att vi bestämt att vi inte skulle köpa några, gulleplutt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0