Ceasarsallad

Ceasarsallad är min absoluta favoriträtt. Om det finns på menyn på en restaurang så väljer jag nästan alltid det. Alla som umgås med mig vet om mitt ceasarberoende och ibland är det nästan som om magen ropar efter det. Bästa salladen i Stockholm hittar ni på Vapiano och på caféet i mitten av Solna köpcentrum. Det viktiga är att den är gjord av färska råvaror och sedan måste dressingen ha "det lilla extra".
men nu har jag faktiskt hittat en helt okej variant att köpa från Ica!



Man får med både dressing, krutonger och ost till salladen. Bara att röra ihop om man har bråttom. Helt perfekt. Kostar väl runt 35 i Stockholm, hörde att den var billigare i Karlstad.

Kommentarer
Postat av: maria

Okeej !! Jag bor en bit utanför örebro och vad jag vet så finns det inte på uni här :/ Vet att det har funnits på distans via uppsala förut men verka inte som de hade det nu .. alltså, jag tar mig fram med min turkiska rätt bra och jag förstår NÄSTAN allt ;p Men man vill ju ha det där lilla extra "flytet" :) nåja, vi får väl se hur det blir. Får väl fortsätta "hemmastudierna" med sambon, men man blir aldrig motiverad på samma sätt som att plugga på riktigt, tyvärr !

2011-01-12 @ 18:34:03
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: Jenny

OMG! Vårat cafe i solna... I miss it bigtime :P

2011-01-13 @ 13:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0