Gran eller inte gran

Oj, det bara strömmar in folk här, kul!

Sitter här och funderar på om jag ska ta bort julsakerna snart eller inte. Jag älskar julen och allt pynt. Skulle helst ha kvar granen året runt om jag fick besämma. Men det börjar väl bli hög tid för min lilla, färgglada skapelse att lämna oss har jag en känsla av.
Var i Nacka centrum idag och fick med mig världens mysigaste benvita fleecetröja. Så den sitter jag myser i just nu och väntar på att Alex ska komma hem från jobbet. Borde egentligen ägna mig åt att få ordning på min dygnsrytm i stället... Men det får bli en annan dag!

Granen


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tog bort julsakerna här om dagen :) fast jag har inte bytt julgardinerna i fönstret, och inte tagit bort julkulorna i fönstret, eller tagit ner julstjärnan - DEN vill jag ha året runt :D

2011-01-04 @ 13:27:02
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Lina

Vad fint ni har det :)

2011-01-04 @ 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0