Rinkeby

Dagens tema är: "Vad åt jag idag" och det kommer upp senare i kväll såklart.

Nu ska vi åka till Rinkeby! Älskar att åka dit för det känns precis som att man är utomlands. Ingen svenk någonstans, alla affärerna innehåller bara utländska grejer osv. All mat är mycket billigare och man kan hitta jättebra/goda saker som inte finns i svenska affärer. Visst höjer det utomlandskänslan att åka dit på sommaren och just idag är det såklart snöstorm. Men det hindrar inte mig!

Alex är ledig idag så i kväll ska vi kolla på Bangkok Hilton som är 3,5 timmar lång(!) och baka egen pizza.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jättekul att du vill läsa min blogg! :)

Såklart får du adressen av mig!

Jag håller med om att det är kul att läsa om andra tjejer som har turkiska pojkvänner. Man har liksom förståelse för varandra :)



Kram

2011-01-06 @ 22:01:15
URL: http://theemmaworld.blogg.se/
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just nu pågår fler tävlingar på min blogg, gå in där och anmäl dig ha chansen att vinna många fina priser:)

2011-01-07 @ 12:34:42
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0