Skola, jobb, träning, skola, träning, jobb, skola...

Det har varit ett par hektiska dagar. Skola, jobb och träning varvat om vartannat. Idag var det först iväg till skolan. Haha, Alex är så himla grym förresten. Varje morgon när jag vaknar så ligger det en färdig macka med ost, sallad och gurka på inplastad i kylen. Så den köper han åt mig varje kväll när han är påväg hem från jobbet. Så jag behöver bara fixa kaffe på morgonen, lyx va? De där extra minuterna på morgonen är ju verkligen guld värda!

Såhär har min dag i alla fall sett ut: Skola med massa ekonomi (motivationen var på topp idag!), möte, iväg och träna med Alex på Fridhemsplan, åka till dagis och hämta kidsen (som jag passar), hem till dem och laga mat, ta med Wilma till simskolan och tillbaka. Och nu är jag äntligen hemma och har diskat och betalat räkningar. Nu sitter jag här och dricker te, äter salta pinnar och lyssnar på Major Lazer. Ganska aktiv dag.
Alex och jag tränade tillsammans i gymmet idag, det var riktigt kul! Jag tycker inte att det är speciellt roligt att träna själv i gymmet men är man två kan man ju pusha varandra på ett helt annat sätt.
Idag blev det först löpning ett bra tag som uppvärmning och sedan körde jag igenom bröst, biceps, mage, rumpa, ben, rygg och axlar. Känner mig helt slut nu. Så imorgon ska jag faktiskt ha en träningsfri dag.

Vet ni vad jag hatar? Folk som pruttar i rulltrappan! Alltså, jag skojar inte, det sker alltför ofta. Och personen (jag i mitt fall) åker ju in med ansiktet rakt in i pruttmolnet. Så jäkla vidrigt, sluta upp med sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0