Fy farao

Fy farao vilken trist lördag. Jag har tränat, storhandlat och tvättat 5 maskiner med tvätt. That's it. Höjdpunkten på dagen var när jag åt ceasarsallad. Men jag är inte bitter. Det var saker som behövdes göras och jag var nästan skyldig Alex det eftersom han stod på alla fyra och rensade vårt avlopp till duschen i morse. Fy farao vad äckligt. Jag är ingen känslig person men avlopp... hujedamig.
Grannarna har fest och hela huset dunkar i takt med musiken. Jag utnyttjar tillfället och spelar också extra hög musik. Man får passa på när man vet att man inte kan bli syndabocken.

Imorgon ska jag hem till Terhi. Vi ska ha bakjunta, haha! Så som gamla tanter har syjunta. Fy farao vad kul det ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0