Soffan

Jag lovade ju er bilder på soffan och det andra jag köpte.

Soffan och de vita kuddarna:



Det är inte bara jag som älskar soffan!



Åh, finaste kuddarna!



Dom nya skorna



Flanellpåslakan



Och min älskling får också vara med, även fast han inte är ny



Klassfesten igår var nice. Kvällen slutade dock inge bra när min älskade baby (iPhone) blev snodd på Ambassadeur. Känner mig mycket handikappad idag. Suck. Gud kanske resonerade att det skulle vara "en sak in, en sak ut" nu efter min shopping. Tack för den.

Nej nu ska jag kolla lite serier innan det är dags att hoppa ner i bingen.
Sov sött


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken snygg soffa och vad kuddarna gjorde sej fint i den :) Skorna vill jag också ha..Tusan att jag har köpstopp på typ ALLT i 1 år nu.. :/

Kram

2011-03-14 @ 18:05:22
Postat av: Emma

Soffan var sjukt snygg! Och kuddarna jättesöta :D



sånna skor som du köpt ska jag också köpa, eller få ;)

2011-03-26 @ 19:19:49
URL: http://emmsz.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0