Påsk del 3

Alex och jag lånade cyklar av faster och var ute och cyklade i bostadsområdena. Haha, hur länge sen var det inte man cyklade? Helt klart undervärderat!




På påskdagen var vi först och tittade på min superduktiga kusins tennismatch (i vit t-shirt på andra bilden)



Alex och Amanda.



Hela sista dagen satt vi ute på altanen och solade, pratade och drack lite vin och öl. Kvalitetstid big time!
Sedan flög Alex och jag hem till Stockholm igen.



Tack faster för en underbar påskhelg!

Kommentarer
Postat av: Faster

Tack själva mina älsklingar, ser redan fram emot nästa påsk. Då kanske det är dax att du får skon i finskåpet...........Kram till er båda

2011-05-01 @ 11:59:28
Postat av: Sandra

Nu saknar jag ett blogginlägg:) Tycker din blogg är toppen!

2011-05-05 @ 10:18:11
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0