Bra helg!

Hej godingar!

Känner mig så himla glad idag!! Förresten, varje gång jag säger så till någon så svarar den nästan alltid: "- Men du är ju alltid glad!". Det är tydligen det första folk tänker om mig; "en glad tjej". Men jag antar att det är en bra egenskap :)

Det här helgen har varit helt fantastisk. I fredags var jag, Malin och Terhi på IKEA och shoppade loss. Så nu har vi gjort om lite här i lägenheten och jag känner mig så nöjd! Bilder kommer.
Senare på kvällen bjöd Alex ut mig på en jättemysig italiensk restaurang i gamla stan. Det kändes verkligen som att vi var i Italien (inte för att jag har varit där men..) jättegod mat och en trubadur som spelade för oss vid bordet. Och helt plötsligt kom kocken ut och drock av någon maffig ballad, haha, det var nice.



Terhi på IKEA


Igår kväll var Terhi och hennes pojkvän här och hjälpte till att sätta ihop IKEAmöblerna. Vi käkade kanongod mat och kollade på film. Himla mysigt.

Jag har fått mycket gjort idag. Tvättat allt som går att tvättas i lägenheten och sorterat i alla skåp, byråer och förvaringsutrymmen. Var även och storhandlade så kylen och skafferiet är numera proppfullt. Sedan har jag rensat hela min garderob. Blev av med en överfylld IKEAkasse med kläder, befriande! I morgon åker vinterjackor och vinterskor upp på vinden, för nu borde det väl vara vår på riktigt?

Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskling.


See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0