I'm alive!

Idag var jag uppe med tuppen trots att jag är ledig. Sanna kom nämligen igår och skulle iväg på en grej tidigt i morse. Vi hade en jättemysig kväll igår med en massa brudsnack som vanligt. Jag bakade kolakakor och lagade grekiska biffar, tomat och basilika-couscous, sås och en sallad till det. Blev gött och Sanna var mätt och nöjd!

Så jag var uppe och fixade frukost till oss vid 7 i morse. Sen dess har jag gjort en massa tråkiga nödvändiga saker. Typ rensat tvätt, säkerhetskopierat alla senaste bilder till den externa hårddisken plockat och donat osv. Allt för att få en anledning till att inte sätta mig ner och plugga...

Ska väl snart väcka mannen för vi har lite ärenden att ta itu med också ska jag möta upp Sanna i stan. Ska in till skatteverket och även fixa nytt pass till mig. Vi åker ju om... 1,5 månad. Längtar så jag nästan avlider! Alex pratade på om vi skulle försöka förlänga en vecka så vi blir där i nästan en månad. Men vi får se, det kan bli så att vi åker igen i augusti eller september i stället.
Förresten! Det kommer upp en massa nya inlägg här nu i dagarna för jag har många bilder att dela med mig av :)

Mina kolakakor. De ser verkligen inte mycket ut för världen men jäklar vad goda de blev!! Lite halvsega med smak av kola och vanilj.



Jag var ute och plockade lite blommor igår. Kände mig som en skurk när jag stog där med saxen och klippte.. Men de var i alla fall vilda. Vågade mig inte fram till någon rabatt även om det lockade, hehe.



Min älskling just nu. Åh, han är den finaste jag vet, måste gå och krama på honom nu. Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0