Påsk del 1

Då var den påsken också förbi. Vi firade nere i Skåne hos mina kusiner med faster + man, farbror + fru + lillkusin, bror + Cissi, pappa och sen jag och Alex då såklart. Det var en helt underbar helg med kanonväder, god mat och framförallt kul att träffa släkten.

Alex och jag tog först tåget till Karlstad och åt lunch hos mamma. Därifrån roadtripade vi ner till Skåne med bror och Cissi.

Lite påskpynt hemma


Jag bakade american cookies som påskpresenter till alla



Självklart blev det stopp på tåget tack vare någon trasig elledning.. Så vi blev fast i Hallsberg ett par timmar


Vi hade köpt med en bag-in-box som var formad som en väska, jättefin! Och perfekt gå-bort-present.

Min söta kusin, Amanda, som bara är två månader gammal.



Fortsättning följer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0