4e advent

I morse startade vi dagen med långfrukost och tände 4e adventsljuset. Alex har varit lite bakis eftersom de hade julmiddag och personalfest igår! Jag själv låg hemma och käkade fiskbollar och kollade på romantisk komedi hela kvällen, glamoröst nog.

Sen åkte vi till Nacka forum och julhandlade lite. Nu är det bara 2 julklappar kvar att inhandla, tjohoo! De hade superfin julbelysning i hela forum :) Kolla bilden!

Jag gjorde ett avbrott vid 5 och åkte på dansträning och efter det möttes vi upp i Kista centrum, som har öppet till 22, och käkade och kollade runt. Kan säga att dagens bästa inköp var en lång "ljuständare". Vår gamla har nämligen tagit slut och det är helt omöjligt att tända halvt nerbrunna blockljus med vanlig tändare ska jag tala om. Det fick jag känna på här om dagen då min nagel började brinna. Sjukt obehagligt!

I morgon vankas det julfika och julklappsbyten hos Robin och Terhi! Ska bli mys. Måste bara komma på ett bra rimm till min klapp. Hmm. Brukar vara grym på sånt men den här saken är lite svårrimmad. Har seminarium i morgon också. Ojoj, måste nog hoppa i säng!

Natti


Kommentarer
Postat av: Louise - Living in Turkey

Haha började din nagel brinna? Usch!!



Du, när ni har flyttat hit till Side så är det du och jag som har matdagar hemma och lagar all mat vi kan komma på. Skit i vikten, här ska lagas OCH äta typ!



Hoppas ni har det bra, en såndär ren skulle jag vilja ha på balkongen nu vid jul HAHA.

Kram på dig!!

2011-12-21 @ 20:39:24
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0