En snabbvisit till Japan

God förmiddag!

I morse gick jag upp tidigt och körde de vanliga rutinerna; sminkning, frukost, packa träningskläder och skolgrejer osv. Precis när jag skulle stoppa fötterna i skorna kollar jag mobilen och inser att dagens lektion är inställd för att läraren blivit sjuk!
Så underbart! (Inte att läraren blivit sjuk då, må han bli frisk!) men att vinna lite tid att göra andra nödvändiga saker.
Sen klockan halv 2 har vi blivit "vip-inbjudna" till Water Front på en föreläsning om personligt ledarskap, ska bli kul!

Igår var vi på studiebesök i några timmar på det japanska spahotellet Yasuragi. Det var helt fantastiskt och jag rekommenderar alla att åka dit för att få en upplevelse utöver det vanliga (googla och kolla!).
Hela klassen fick en japansk kimono s.k. "yukata". Sen blev vi runtguidade - allt var superfint och stämningen var fantastisk!

Haha sen när Alex kom hem hade jag klätt på mig yukatan, satt pinnar i håret och satt på traditionell asiatisk musik. Haha, han blev rätt chockad ;)

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0