Fredag

Okej, jag vet att jag varit kass på att blogga på senaste tiden. Men all tid har gått till att plugga och fixa klart allt inför jul, osv osv. :) men här kommer en liten update.

Igår gjorde jag min sista tenta innan jul och det kändes bra! Skönt att ha det gjort. Sedan var jag hos Sanna på middag och mys. Tänk att hon bor ynka 3 tunnelbanestationer från mig nu! Lycka!! Helt galet :)

Och idag har jag hängt med Terhi och sedan var jag och jobbade i baren på Gustaf - kul!
I kväll har vi ätit kalvköttgryta och nu sitter vi här i soffan och turkar oss med att äta solroskärnor. Vårt nyaste tidsfördriv om kvällarna är att spela pictionary. Jag är kass på att rita och Alex är grym, men det gör det hela ännu roligare :)

I helgen ska jag bara vara ledig. Bara träning, bakning och mys!
Och tänk att om bara en vecka är vi hemma i Karlstad och julmyser... Underbart :)

Trevlig helg på er!

Min finis:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0