Gårdagen

Goddagens!

Hur mår ni? Första december idag... Jag längtar verkligen efter snö :(

Igår var jag ledig från skolan och tillbringade hela dagen med Terhi. Jag åkte till henne på morgonen så vi mös till det med kaffe, lussebullar och massa julmusik. Åhh, vad jag älskar december och tiden innan jul. Som sagt, nu saknas bara lite snö.

Sen blev det även endel plugg innan vi gick och handlade ingredienser för att laga lunch. Vi har nämligen en liten tenta om 2 veckor och vi tänkte vara ute i god tid! Jag fick också en tidig julklapp, en jättefin ljusstake :) ska visa bild ikväll.
Sen blev det ost och kex medan vi såg den tredje twilight-filmen.

Efter det gick vi och tränade innan vi åkte till Vällingby och gick ut och käkade. Sen blev det Breaking Dawn!! Ojojoj säger jag bara :) Så himla bra!!

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0