Personlig almanacka

Igår beställde jag en ny almanacka för det här året. Jag hittade en jättebra sida där man får designa sin egen. Man får välja texter/färger/bilder/design på framsidan. Min blev vit och rosa med lite text på, ni får se när den kommer. Sedan får man bestämma hur allt ska se ut inne i almanackan också. Man kan lägga till jobb-/väder- och träningsrutor på varje dag, man får bestämma själva designen, om man vill ha rutor eller linjerat osv. Man kan också lägga till massa olika listor för varje vecka t.ex. tentor, att göra, humörkurvor m.m. Lite svårt att förklara. Man kan till och med lägga in sina facebookkontakters födelsedagar.
Nu låter det som om jag får betalt för att skriva det här, men nej, jag är bara så himla nöjd och imponerad. Jag kan verkligen rekommendera er att kolla in den här sidan:
www.personligalmanacka.se/
Idag är jag barnvakt hela dagen eftersom lillgrabben har feber och är hemma från dagis. Det är konstigt hur man kan tycka om några barn så mycket trots att de inte är ens egna.


Sen  känner jag mig väldigt glad också. Igår kontaktade jag SJ för att försöka få tillbaka lite pengar från resan när vi åkte till Karlstad den 23e december. Vi blev ju nämligen försenade 3 timmar, vilket inte kändes speciellt kul. Jag fick till svar att vi får tillbaka 100% av resekostnaden! 900 spänn tillbaka alltså, fast inte i pengar utan som värdebevis. Typ som presentkort på SJ. Men ändå, man åker ändå mycket tåg så det är ju perfekt!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

2011-01-10 @ 13:48:45
URL: http://maaalish
Postat av: Mamsen

Vilket flyt med biljetterna...Då kan ni snart komma hem igen ju!!!! <3

2011-01-10 @ 13:49:58
URL: http://maaalish
Postat av: emma

Vad bra att ni fick tillbaka pengarna :) jag ska till Karlstad på fredag men tar faktiskt buss för att vara på den säkra sidan, från början..

2011-01-11 @ 09:54:02
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0