Hej allihopa! Nu är vi Marmaris och det är...

Hej allihopa! Nu är vi Marmaris och det är såååå fint. Vi åkte från Bodrum i morse , och det tog väl ca 2,5 h. Vi har checkat in på ett jättefint hotell vid stranden och nu ligger vi här 1 meter från det kristallklara havet och tar det lugnt. Vi gick här på strandgatan förut och helt plötsligt är det någon som ropar; - Malin, Malin!! Jag bara va fasen?! Jag känner väl ingen här? Då var det mammas kompis som satt där på en restaurang med hennes kille. Så vi satte oss och käkade lunch med dem. Tänk att världen är så liten! Senare ska vi gå till poolen och simma lite innan vi ska piffa till oss och göra stan. Kan inte beskriva hur underbart vi har det.. Allt är så lätt hela tiden och man tar dagen som den kommer. Äta god mat, sola och äventyra är typ det enda vi gör. Ska skriva mer sen när jag har en dator.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Å va kul :) hoppas verkligen vi hinner träffas :)

2011-06-18 @ 19:31:10
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Louise - Living in Turkey

Grattis till förlovningen kära du! Vad kul att läsa om allting ni gör här nere och jag längtar tills du kommer hit till Side igen. Den här gången ska jag krama om rätt person och inte en vilt främmande människa HAHAH kraaaam på dig!!

2011-06-19 @ 12:05:14
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0