Idag har jag mått mycket bättre - som jag ...

img_2382 (MMS)

Idag har jag mått mycket bättre - som jag själv hade beslutat mig för att göra. Så jag var först iväg på skolavslutning på skolan och sa hejdå och åt tårta med klassen. Sedan mötte jag upp Alex, som var ledig idag, och åkte till Nacka Forum för att inhandla det sista inför resan. Det blev bl.a. en massa presenter till släkt och familj i Turkiet, solkräm, lite underkläder, en portabel högtalare till iPhonen m.m. Och nu i kväll har vi bara käkat middag och myst här hemma. Alex var helt slut som ni ser, och dog i fem minuter mot min axel. Nu sitter han och kollar på någon serie varvat med att attackera mig med mysutbrott. Själv sitter jag och funderar på hur vi ska göra med mina bebisar (blommor) när vi åker. Antingen går jag ner med dem till vår kvarterskrog eller så ställer jag ut dem på balkongen. Jag såg nämligen att det tydligen skulle regna mycket här när vi är borta. Hmm, viktiga beslut. God natt folks!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Ska allt påminna dig ;)

Tack så jätte mycket för tipsen.

Vet inte när vi ska åka.. Det är ju verkligen inte billigt att bo i Sthlm!

Ja det vore ju mysigt att bo hos er :)

2011-06-10 @ 21:25:36
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0