Aktiv helg

Helgen har varit helt fantastisk! Både jag och Alex var lediga torsdag och fredag så helgen har minst sagt varit lång.
Om jag ska sammanfatta helgen med några ord; Öl, träning, egenpanerad rödspätta, chilensk privatfest, turkfruträff, party, jobb och bakfylla.

Jisses. Vet inte riktigt hur jag lyckats få in så mycket på så få dagar. Idag har jag däremot gjort...nada. Är glad att jag ens lyckades ta mig in i duschen. Känner mig fortfarande bakis efter i fredags. Det är lite så med mig, 100% energi eller 0% energi.

Nu ska jag krama på min fina man.
Iyi geceler!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad du är fin!!

2011-03-26 @ 19:19:20
URL: http://emmsz.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0