Äntligen frisk

Men jisses vilken dålig uppdatering det varit på senaste.

I lördags fick jag äntligen köra igång med träningen igen efter 1,5 veckas uppehåll pga av den jäkla förkylningen... Så nu har jag kört 3 pass sen dess, tillbaka på banan!

Annars då?! Hade en långledig helg från skolan från fredag kl 12 till tisdag kl 13 - lyx!! Men jag hade kidsen både fredag kväll och lördag kväll/natt. Annars har det blivit mest träning, hemmafix och bakning såklart. I söndags åkte jag och Terhi till Alex salong. Jag klippte mig och Terhi klippte lugg och färgade.

Igår satt jag klistrad framför serien "Mitt stora, feta, syriskans bröllop". Haha, klockrent ju! De storsatsar verkligen och håller inte igen på något! Hundratals gäster osv. Kul att kolla på även om det känns lite överdrivet.

Igår var det turkiska på universitetet som gällde. Och min turkiskalärare sa att jag hade ovanligt bra uttal och "fint" språk när vi hade muntliga förhör igår. Blev sååå glad! :) Antagligen beror det väl på att jag hör mycket turkiska runt omkring mig hela tiden.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0