Tisdag

God förmiddag!

Det är en braaa tisdag, jag känner det i hela kroppen :)

Idag är vi lediga från skolan men några från klassen ha dragit ihop alla så vi ska åka och tävla i fångarna på fortet! Hur kul?! Älskar den typen av tävlingar.
Det är en väldigt lugn vecka i skolan den här veckan. Är ledig tisdag, onsdag och fredag! Men sen har jag ganska mycket annat inplanerat.

Igår var det skola till 14 och sedan mötte jag upp Alex för att gå ut och käka. Vi satt och hjälptes åt med min turkiska läxa. Sen satte vi oss på thelins med alla pensionärer och fikade innan min turkiska började. Och den här gången följde Alex med och satt och kollade på under hela lektionen! Haha, så det blev lite extra pirrigt. Men han tyckte i alla fall att jag var duktig :)

Nej men nu har jag bråttom gott folk! Ska hoppa i fångarna på fortet-kläder nu!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0