Första skoldagen

Idag är det första skoldagen sen i juni. Spännande!! Känns jättekul att träffa alla igen. Trodde vi började kl. 9.30 men nu fick jag reda på att det är 10.30. Så jag har alltså tjänat en timme att mysa bort här hemma! Skönt.

Så första lektionen är typ info osv. och på eftermiddagen har vi rapportskrivning. Men den ska jag nog inte gå på eftersom jag skrev klart min praktikrapport för lääänge sen, haha. För en gångs skull hade jag lite framförhållning vad det gäller sånt. Så jag tänkte åka till stadsbiblioteket och plugga turkiska i och med att jag har kvällskurs i kväll. Jisses, det börjar kännas att det är lite hårt att plugga både en utbildning på helfart och en på halvfart... Alltså 150% studier. Men det borde funka bara man ligger steget före hela tiden. Jag känner mig ändå rätt trygg i turkiskan.

Igår låg jag, Alex och Mahzuni hemma i soffan hela morgonen och kollade på film, käkade turkisk frukost (yaaam!) och bara slöade. Sen drog jag på dans och på kvällen kom Sanna hit för att stanna hela veckan :) Vi funderar på att gå på Rihanna på onsdag!

I morgon ska jag iväg på sponsormiddag/fest med jägermeister. Kommer bli galet har jag en känsla av. Men det är i morgon - nu fokuserar vi på idag!
Kram på er.

(gårdagens kvällsmat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0