Friday!

Morrn!

Freeeedag i blodet igen, underbart :) Och idag ska jag iväg och hämta ut ett paket från La Redoute. Det var hur länge sedan som helst sen jag beställde kläder från internet och jag hade verkligen glömt bort den där pirrkänslan som en avi skapar! Det är bara två polotröjor, en klänning och en blus/tröja så vi får väl hoppas att det passar!

Och i kväll är det ju idolmys och hämtmat som vanligt. Känner i hela kroppen att det här kommer att bli en bra dag!

God morgon från ett kyligt Stockholm!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag vill ju det. M är väl inte jätte sugen på det.. Men vi ska kolla runt lite. Kanske blir det borgligt om det går. :)

2011-10-23 @ 11:11:09
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0