Good morning

Här hemma har man varit uppe med tuppen som vanligt. Men idag gjorde det uppriktigt sagt ont i kroppen att ta av sig täcket och kliva upp..

Helgen har varit bra! Dansträning lördag och söndag. Och när jag var på Friskis i helgen också så frågade två danslärare mig om jag kunde tänka mig att utbilda mig och börja leda dans fuego!! Haha, hur kul? :) Jag tänker i alla fall ta det som en komplimang i och med att de tydligen börjat med hårdare krav på dansledare, att de bör ha en dansutbildning i botten osv. Jag ska fundera tills efter jul så får vi se.

Nu blir det hotellet hela dagen och sen vidare till dagis och hämta lillgrabben.

Hoppas ni får en trevlig dag!

(bild från i lördagskväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0