Klantigast

Sitter här och väntar på att dansträningen ska börja. Hoppas det går bra för jag har lite ont i axeln. Gjorde världens klantigaste sak i söndags... Jag och Alex var ute på promenad i det fina höstvädret. Jag skulle samla lite fina löv att pressa inför Halloween och sedan utmanade vi varandra på en massa saker... Typ som att klättra upp för någon klippa här och där osv.. Grejen är att Alex är sjukt smidig och allt ser HUR enkelt ut som helst när han gör sånna saker.

Så han satte i händerna och hoppade jämnfota över ett ganska högt staket och sa - Kan du göra såhär då?
Självklart kunde jag det och tog sats, satte i händerna och studsade upp med fötterna. Enda problemet var att jag fastnade med tåspetsarna i staketräcket och djupdök med överkroppen och ansiktet rakt ner i backen på andra sidan! Haha, Alex höll på att dö av skratt med blandad oro för att jag brutit alla ben jag har i kroppen. Men jag överlevde tack vare lövhögen som var där. Men som sagt, lite ont i axeln fick jag.
Jag hade gett vad som helst för att få se det på film, då hade jag lätt lagt upp den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0