Älskar min nya kakbok! Bageri- och kondito...

img_1588 (MMS)

Älskar min nya kakbok! Bageri- och konditorimässan var fantastisk Ska berätta mer om det sedan också ska ni få se en massa bilder. Nu sitter vi här i soffan och myser jag, Alex och Sanna. Sanna pluggar, Alex spelar något spel på mobilen och jag sitter och kollar på programmet "Sveriges historia". Idag har jag varit på kurs I hjärt- och lungräddning med defibrilator. Jag har alltså lärt mig hjärtmassage och även att använda en sån där maskin som startar hjärtstopp med hjälp av elchocker. Jätteintressant och bra att kunna! Av 10.000 människor som får hjärtstopp varje år, överlever bara 400 st. Sjukt ju!! Hade fler människor kunnat utöva HLR och hade många, många fler överlevt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0