Hard work work. Men nu har man i alla fall...

img_2442 (MMS)

Hard work work. Men nu har man i alla fall fredag i blodet igen! Det blir champagne på jobbet nu snart och sedan ska jag möta upp Terhi för att träna innan vi ska hem till henne och göra grekisk sallad. Sedan hem och ha fredagsmys, can't wait! Sedan imorgon ska jag träffa Jenny på dagen! Sedan på kvällen tänkte jag och Alex hitta på något skoj. Söndagen är  vi båda lediga och det enda jag har inplanerat är ett dans fuego-pass. Känns väldigt skönt att inte vara helt uppbokad faktiskt :) Usch vad tråkig jag är med mobilbloggarna, men jag är aldrig inne på datorn hemma nu för tiden. Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0