Film

Jag har suttit hela dagen och knåpat ihop en film som sammanfattar mitt år 2011. Tänkte först göra inlägg för varje månad, men ångrade mig. Jag gör ju filmer om alla andra händelser och resor så jag tyckte att det passade bra. Kanske roligare för er att kolla på också :)

Så nu sitter jag bara här och väntar på att den ska laddas upp.. Är sjukt segt! Så filmen kommer nog upp i morgon.

Vi har precis käkat. Slängde ihop vårrullar och wok. Har suttit som i trans hela dagen med den där filmen.. Har glömt att både äta, gå på toa, klä på mig osv. Helt fastnat i min lilla bubbla.

Men i morgon är det andra bullar. Träning, städning och pluggning står på schemat, huja!

Nu ska vi kolla på serien "Menekşe ile Halil" som vi gjort varje ledig stund sen en vecka tillbaka. SJUKT bra serie. Går verkligen inte att sluta titta. Vissa kvällar har vi nästan suttit uppe hela natten för att vi inte kan slita oss - illa, haha.. Hoppas dock vi kommer i säng innan 4 i natt.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0