Helgaktiviteter

Igår åkte jag ju hem till Jenny och hälsade på. Deras nya lägenhet hade blivit superfin efter renoveringen! Jenny bjöd på min favvomat (ceasarsallad) och vi satt och pratade genom våra liv i några timmar. Himla mysigt!

Invigningskvällen för MB fashionweek i Kungsträdgården var jättekul. Vi minglade runt och drack gott. Amanda Fondell spelade, svenska TopModel hade preview osv. Tror att de börjar sända programmet till veckan och jag kan säga att det max var 2-3 fina personer med, jisses. Sen drog vi i alla fall och käkade.

Sen satt jag och älsklingen och pusslade och lyssnade på musik halva natten :)

Nu har jag precis suttit och pratat med mamsen i 1,5 timme. Hon kommer hit nästa helg, längtar!
Nu ska jag snart åka på dansträning och sedan ikväll ska jag och İsmail på parmiddag till Terhi och Robin :) så det blir med all säkerhet en bra kväll!

Ha en bra lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0