Halloj

Hej mina vänner!

Jag lever och frodas, trots brist på närvaro här. Men det har varit väldigt mycket på senaste tiden. Ismail och Terhis kille var ju här i nästan en vecka och åkte hem i onsdags. Samma kväll kom Catharina och Sara på besök (som vi gör examensarbetet med) och åkte hem igår. Så dagarna har fyllts med aktiviteter och jobb.
Terhi smittade mig med halsont + feber och lagom till det slutade slog min pollenallergi ut. Tack gud! Haha, skämtåsido. Men alltså det verkar inte som att man ska få vara helt frisk någon gång under den här resan. Men nu har jag i alla fall fått allergmedicin och ögondroppar av chefen - så förhoppningsvis blir det bättre nu.

Men trots sjukdomar och symtom har vi ändå hittat på en massa roligt. Lite utgång, middagar och utflykter varvas med strandhäng, marknader och serietittande. Så sakta men säkert börjar man glida in i Afrikansläktet, men det tackar man inte nej till - bra med en grund inför svenska sommaren.

Hjärtat sa att det snöade hemma i Stockholm idag... Så jag kan inte påstå att jag längtar hem. Livet här är så himla skönt. Vi lever i nuet och gör det som faller oss in. Det jag saknar mest är ett riktigt kök, (vi lagar mat i ett utekök på takterassen) och min dansträning. Och lite andra vardagliga saker. Och mitt hjärta såklart.

Annars jobbar vi på med marknadsföringen av paketresan. Catharina och Sara jobbar från Sverige och vi marknadsför via internet härifrån. Någon som har några bra tips att nå ut?

I morgon drar vi till Malaga för.... shopping! Och så planerar vi en trip till Gibraltar :)

Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0