Fredagsmys

God kväll!

Vilken vecka jag haft. Har ju börjat min 3 månaders långa praktik nu på mitt älskade Clarion Sign. Bättre hotell får man leta efter! Helt underbar mentalitet bland personalen och det känns som att man kommer in i en helt ny värld när man kommer in i huset. Känner mig så himla nöjd och stolt över att jag kommit in där. Jag är på sälj och projektavdelningen vilket är hur spännande som helst. Mycket eget ansvar och roliga uppdrag samtidigt som man springer omkring i en liten kostym och ser tjusig ut.

Så idag har jag suttit i olika möten hela dagen. Sedan efter jobbet gick jag och några andra tjejer från kontoret ut och delade på en flaska rödtjut och diskuterade livet. Allt känns mest underbart just nu.
Sedan åkte jag och mötte upp Alex på hans frisörsalong och han bjöd ut mig på middag, smarrig lax!

Nu är det fredagsmys som gäller för hela slanten här hemma i soffan med min lovvah, film och popcorn. Så adjöss med datorn :)

Ha en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0