Naturell yoghurt med hemmagjord svartvinbä...

img_6130 (MMS)

Naturell yoghurt med hemmagjord svartvinbärssylt och valnötter - ljuvligt!!  Idag har jag varit på Sign hela dagen och nu har jag fått tre helt egna projekt att leda över, spännande! :) Känns lite stort I morgon blir det några möten och sedan ska vi provsmaka de nya menyerna från restaurangen! Så himla nice.  Idag har jag också köpt ett par senapsgula lite tjockare strumpbyxor. Vet inte riktigt om det är jag än, vi får se :) Bor typ i midjehöga kjolar nu för tiden så det kan ju vara kul att variera med de svarta strumpbyxorna tänkte jag. Är jag den enda som toklängtar efter hösten? Vill ha regn, stora mysiga halsdukar och stickade tröjor!


Kommentarer
Postat av: Malin Bergne

NEJ du är INTE ensam!!! Jag vill ha en snabb höst nu och sen en låååååång vinter med massor av snö!!! :D People call me crazy! ;-)

2011-09-01 @ 20:52:54
URL: http://www.bergne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0