Andra advent

Det har varit en mysig helg. Gårdagens mission var att åka till stan och försöka hitta lite julklappar, en födelsedagspresent och framför allt åka till torget och köpa en mistel :) Det var verkligen kaos(!) på stan, alla verkade ha tänkt samma sak som jag. Hittade någon julklapp och inhandlade misteln innan jag gav upp och drog och tränade. Sen mötte jag upp hjärtat och vi åkte hem och hade mys resten av kvällen.

Idag har jag varit på barnkalas! En av mina barn som jag passar har nämligen precis fyllt 6 år. Så det var fullt upp med förberedelser innan alla barnen kom. Och sedan var det fullt upp när alla barnen kom också såklart, men superkul :)

Hade träning idag också innan jag kom hem till en nystädad lägenhet (tack älskling!). Så nu i kväll har vi julpyntat och klätt vår lilla gran. Lyssnade på julmusik och adventsfikade på lussebullar, julmust, pepparkakor, skumtomtar och dumle med pepparkakssmak. Ja.. ungefär som alla andra helger i december.

Man måste ju vara "julklädd" när man klär granen!


Kommentarer
Postat av: maria

Dizizle24.com kollar vi på, dock ingen text men det går fint :)

Har inte sett att det finns med text någonstans. Jag och hamza

Kollar tillsammans så då frågar jag honom om enstaka ord

Som jag inte förstår. Väldigt bra träning är det iaf :)

2011-12-05 @ 03:49:37
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: maria

Diziizle24.com skulle det stå :)

2011-12-05 @ 03:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0