Desperate housewife

Hej!

Jag är hemmafru idag och springer runt här i ett litet förkläde medan julmusiken vrålar ur högtalarna och skapar stämning i hela lägenheten! :) Har redan hunnit tvätta en massa, rensa i garderober och varit uppe och lämnat saker på vinden. Jag har tvingat mig själv att göra klart allt tråkigt innan jag får börja baka.
Ska också se till att tvätta alla halsdukar, vantar och mössor som alltid börjar lukta lite unket efter några månader på vinden. Har en vag känsla av att det snart blir dags att börja använda dessa :D

Här är ljustaken som jag fick från Terhi förresten!

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: maria

Haha, ja. Det är "så litet" - verkligen =) Vi har 9 mil till Karlstad tror jag, så det är en timmas biltur. Oftast blir det turer till örebro, som ligger 8 mil söderut när det ska shoppas osv. Men Karlstad åker vi ju till då och då för att gå på hockey förstås :) Himla trevlig stad tycker jag! och folk är så himla trevliga i där. Det är nå visst med värmland =)

2011-12-02 @ 22:10:05
URL: http://marusschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0