Grått

God förmiddag!

Jisses, det är så mörkt och grått ute att det känns som att klockan är 7 på morgonen trots att klockan är halv 11. Fast jag klagar faktiskt inte. Jag sitter och dricker kaffe och lyssnar på musik i ljuset av granen. Planerar dagen i lugn och ro.
Kl 4 är det dansträning, men innan det.. Hmm. Gick upp tidigt med hjärtat så vi hann käka långfrukost innan han åkte till salongen.

Kanske kör igång med baket idag. Ska göra lite olika chokladpraliner och ta med till Karlstad tänkte jag, men är lite kluven vilka jag ska göra. Hörrni där hemma, vad vill ni ha? Kokos, kaffe, lakrits, whisky, mint, polka, nöt, marsipan eller något annat?
Någon som har något gudooomligt recept?

En del av min andra älskling: (sedd från soffan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0