Lucia

Hej!

Lucia idag :) Jag var uppe innan sju i morse för att se på luciatåget på tv'n. Så där låg jag i soffan i morse omringad av massa ljus, åt lussebulle och bara mös av stämningen.

Nu var det ett ta sen jag skrev, men det har minst sagt varit fullt upp! I fredags var jag ute och träffade gamla gymnasiekompisar som jag inte sett på år och dar, himla trevligt!
Och i lördags var Mikaela och Yakup hos oss på middag :)

Så helgen har varvats med både alkohol och träning om vartannat. Vet inte hur nöjd min kropp är med det :P

Och igår började vi en redovisningskurs på Södertörns universitet och på torsdag har vi tenta i ledarskap på Frans Schartau. Fullt upp alltså!

Ha en bra lucia nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0