Semmelpremiär

På lördag-måndag åker jag till Karlstad! Ska bli så himla kul. På lördag blir det sleepover med Sanna. Mat, vin, götting med en massa brudsnack som kan avslutas med en utgång. Sedan på söndag blir det Kilene med varm choklad och korvgrillning! Ska bli skönt att träffa familjen och bara mysa.
Jag har en kusin som är påväg att födas precis vilken dag som helst nu, så det vore ju perfekt om hon kunde tänka sig att komma ut medan jag befinner mig där.

I morgon ska jag och Alex köra igång med träningen. Vi har varit sjuka båda två, men nu är det äntligen dags! Det är verkligen beach 2011 som gäller i år. Det är så skönt att ha skolan för allt blir så bra med mat och rutiner. Man kommer upp i tid, äter frukost, lunch och middag och lagar en massa mat i stället för att äta ute hela tiden.

Förresten, på tal om beach 2011.. Idag ska den första semlan premiärätas! Jag ska baka egna senare närmare semmeldagen, men idag blir det en färdigköpt. Nu ligger de bara i kylen och väntar på att ätas upp, I can´t wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0