Hemma igen

Igårkväll kom jag hem till Stockholm igen. Tåget kom fram 20 minuter innan utsatt tid, hör och häpna! Grattis SJ... eller grattis mig rättare sagt. Någon högre makt kände säkert att de faktiskt var skyldiga mig det efter all jäkla skit.
Det var skönt att komma hem och få kramar och sova med min älskling igen. Jag sover alltid så himla bra med honom. Om han inte är i sängen sover jag jättelätt och vaknar av minsta lilla ljud, men om han ligger bredvid mig sover jag jättetungt. Helt galet.

Hade skola idag. Ekonomin gick segt, eller ja, motivationen var nog inte riktigt där från min sida. Hade ju inte träffat mina tjejer på hela fyra dagar, så vi hade ju lite att ta igen. Jag och Alex har fixat en dejt (Alex kompis) till Anna. Så vi ska försöka styra upp det till nästa vecka, haha. Vore så himla nice.

Sedan var jag iväg och tränade på Friskis & Svettis. Tycker faktiskt att det är det bästa alternativet här i Stockholm. Om man köper ett träningskort så gäller det på alla anläggningar i hela Stockholm, vilket är bra eftersom man alltid är ute och flänger runt. Vart man än är så finns det typ alltid ett gym. Sedan har många kompisar till mig kort där och även Alex, så då kan man ju träna tillsammans. Jag brukar mest hålla mig till dans-, step- och jympapassen, men de har grymt många alternativ! Älskar det. Affrodansen är hur kul som helst och nu har det även kommit ett nytt danspass som liknar zumba. Skönt att slippa slänga ut en massa pengar på dyra dansskolor.
Idag var jag på ett vanligt medelpass med ben-Hitler som jag kallar henne. Hon är helt galen och jättebra! Man blir som potatismos i benen efter ett pass med henne.

Jag har precis sett på filmen 50 first dates. Tycker den är så himla mysig! Man blir glad i hela kroppen och ibland kan det vara skönt att se filmer där man bara kan sitta och glo utan att tänka. Sedan är ju den här låten med, som jag älskar, vilken ökar hela feel-good-grejen:


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Det löste sej :) Men det är verkligen riktigt svårt när det blir bråk och tjafs via telefon och dator.. Man kan liksom inte lösa det på samma bra sätt som när det sker när man ser varandra..

2011-01-26 @ 11:24:17
URL: http://excusememiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0