God morgon...

God morgon! Illa jag vet.. Men frukost och kaffe har i alla fall hamnat på plats i magen, så nu är jag redo för att starta dagen. Er dag har börjat för länge sedan antar jag? Men min gårdag slutade inte förren vid 03,30 så det känns mer okej. Den här gången kan jag inte skylla på Varun Sharma, utan nu var det Homer, Bart och gänget som lockade mer än sängen.
Men det är en bra morgon. Fascinationen över vår nya eltandborste är fortfarande stor och idag åker julsakerna ut, I tell you.
Hörs sen!

Stekt ägg

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha.. vad du sover länge! Åh, simpsons och family guy kan hålla mig vaken länge :D

2011-01-05 @ 16:33:43
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0