Update

Hej allihopa!
Ojojoj... Jag har varit en sopa på att blogga under resan, JAG VET. Tiden och orken har bara inte funnits när man varit ute på så många äventyr. Men vi har i alla fall haft det helt underbart och oförskämt bra. För er som har mig på facebook har ju i alla fall fått uppdateringar och bilder :)
Men jag ska faktiskt köra en massa bilder och inlägg om resan här också, lite i taget när tiden finns.
Ja, nu för tiden så är man ju fästmö. Blir helt pirrig bara jag tänker på det. Många har frågat om min ring och den ska ni absolut få se. Den är världens finste och precis min stil! Den är i vitt guld med 12 diamanter på som går runt fingret. Ganska klassisk och stilren, men sticker ändå ut på något sätt. Love it!
Vi förlovade oss hos Alex syrra i Kütahya med många från hans släkt. En oförglömlig kväll som kan liknas lite med ett litet svenskt bröllop, haha. Sedan hade vi en stor förlovningsfest i Side där vi hade hyrt en restaurang för våra vänner. Det blev en galen partykväll där alkohol och mat förtärdes friskt kan man säga :)
Sen vi kom hem har jag jobbat jättemycket på hotellet (mitt gamla jobb) och ska fortsätta göra det fram till den 7e augusti. Sen är det en veckas semester i Karstad innan skolan börjar igen. Sitter på jobbet nu och det är rätt lugnt så då får man passa på. I kväll ska jag och min älskling ut och grilla, ska bli mys. Jag minns första sommaren vi var tillsammans, då grillade vi nästan varje kväll! Så det borde vi börja införa nu också. Och i morgon ska vi ta vår årliga kajakpaddling i Tyresö! Längtar.
I helgen var mamma och min moster och bodde hos oss. Mamma fyllde år och det firade vi med att åka på kryssning tillsammans med Jossan och hennes mamma. Galen kväll.
Nej, nu kallar plikten så att säga.
Vi hörs snart, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0