Från i onsdags

Jag har faktiskt skickat ett par blogginlägg via mobilen de senaste dagarna, men de verkar inte ha kommit fram.. Så detta är från i onsdags:

Idag har varit en bra dag på många sätt och vis! Upp tidigt för skola sen vinkade jag av Terhi vid tåget som skulle hem till Skövde innan jag åkte och jobbade. Men dagens två bästa var ändå 1: Löneförhöjning med 20 kr i timmen och 2: Alex syster har fött barn! Kl 12 idag kom det ut en liten flicka som ska heta Zeynep.
Det ska bli så himla roligt att träffa den sidan av familjen om bara 10 dagar! Behöver jag säga att jag längtar ihjäl mig? Sedan spenderar vi hela resten av juni i Turkiet också. 10 gün kaldı <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hur bloggar du från mobilen? Vilken app? Jag har provat men det går inte.. HIttar ingen :(

Jaa åå snart åker vi båda! Hoppas vi ses nåt där nere :D

puss o kram

2011-06-04 @ 08:47:54
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0