Jajemen, nu är jag alltså fästmö Malin. Kä...

Jajemen, nu är jag alltså fästmö Malin. Känns lite konstigt men ändå samma :) Får syn på ringen ibland och då pirrar det lite extra i magen. Jag ska berätta allt om förlovningen senare, för nu mobilbloggar jag. Igår åkte vi 7 timmar till Bodrum som är turkarnas egna semesterparadis och lite som "franska Rivieran" där alla kändisarna har hus osv. Igår åt vi middag på stranden, promenerade längs barer och affärer på strandgatan och sen på natten la vi oss i två solstolar på stranden och drack öl - jättemysigt. Nu ligger vi på stranden och steker, spelar yatzy, lyssnar på musik och bara har det gött. Alex skapar kontakter med alla, haha! Nu hänger gårdagens restaurangchef här med oss. I kväll blir det PARTY i centrum. Ska bli kul att se vad nattlivet här har att erbjuda, tror det blir galet! Hur är Sverige?


Kommentarer
Postat av: Faster

Vad glad jag blir, ett stort GRATTIS till ER båda. Då blir det leverans av skon. Firar an detta extra stort i Turkiet? önskade att vi var med:=)) Ha en underbar semester som nyförlovade, älskar er kram

2011-06-17 @ 19:52:33
Postat av: Ida

åh vad kul malin! grattis önskar familjen fagerström! <3

2011-09-01 @ 19:21:40
URL: http://fotografenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0