Nu är allt färdigpackat, alla presenter är...

img_3454 (MMS)

Nu är allt färdigpackat, alla presenter är inslagna, lägenheten är städad, viktiga samtal är ringda - nu är det bara duschen kvar, sen åker vi mot Arlanda! Jisses vilken dag. Vi har härjat runt här hemma som tokstollar. Spelat hög musik och bara taggat. Jag provade igenom typ hela min garderob när jag packade och insåg att alla mina sommarkläder från förra året är alldeles för stora nu. Panik!! Jag provade och provade och stod nästan och snyftade framför spegeln. Alex försökte hela tiden med: vi kan köpa nya kläder i Turkiet, ta med så kan vi lämna in till en skräddare och sy in, men det där ser väl okej ut, osv... Haha men inget hjälpte. Jag var halvt påväg in till stan där ett tag för lite hetsshopping. Men till slut fyllde jag resväskan ändå och nu är allt frid och fröjd igen. Men det är alltid svårt att veta hur mycket av allt man ska ta med sig när man ska vara borta så länge... Vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0