The flu

God kväll!
Som ni sett är jag en sjuk tjej just nu. Har dragit på mig något influensa-tjohej. Känns lite sådär-kul och jag har egentligen inte tid alls att ligga här hemma i soffan - men vad ska man göra? Skolan slutar ju den här veckan så det är lite trist att missa de sista dagarna och avslutningsfesten i morogn. Sedan har jag lite att hinna fixa innan vi drar till Turkiet på lördag. Men jag får väl se det som att det är bättre att det här kom nu och inte under semestern... :)

Så idag har jag bara legat nerbäddad och knarkat mediciner, vitaminer och andra nyttigheter. Har nog sovit ungefär 15 timmar det här dygnet. Men kroppen behövde antagligen vila verkar det som. Det enda jag varit sugen på har varit panerad fisk och lussebullar. TUR att vi hade lussebullar i frysen säger jag bara.. Sjukcarvings är inte att leka med, och det är nog inte helt lätt att få tag på lussebullar i affären nu?!

Jag blir med all säkerhet hemma i morgon också om det inte sker något slags mirakel under natten. Men på torsdag tänker jag vara frisk, så är det bara.

Här är några bilder från min PW-runda i söndags från City-Alvik:

Började med att traska igenom stadshuset


Sen längs vattnet genom hela Kungsholmen



En del av Rålis


Och sedan över bron till Alvik


Hur vackert?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0