Så, det var den dagen. Det blev lite shopp...

img_1223 (MMS)

Så, det var den dagen. Det blev lite shopping faktiskt, bl.a. en beige trenchcoat som jag är så nöjd med! Vid ett åkte jag till skolan för lite info inför hösten - känns sjukt långt borta dock.. Har bara sommar i huvudet nu. Efter det styrde jag och Terhi mot Stureplan för att ta en kaffe i solen innan vi gick till träningen. Det blev ett Pluspass idag. Fattar dock inte hur jag pallade då jag totalt glömt/inte hunnit med att käka mat idag - skärpning. Tur att maten redan var klar jag kom hem vid 7 i alla fall. Kunde typ ha käkat en hel häst. Sprang även in och köpte en massa blommor till blomlådorna på balkongen. Så det + storstädning av balkongen har jag sysselsatt mig med hela kvällen! Nu ligger jag i soffan och väntar på hjärtat. Han kommer vilken minut som helst så nu pirrar det i hela kroppen - vi har ju lixom inte setts sen i morse :) Godnatt folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0