Alla helgons dag

Godmorrn solstrålar!

Jag sitter här och sörplar på min andra kopp kaffe. Frukosten ligger i magen och hjärtat har åkt till jobbet.
Vad ska man ta sig för den här dagen? Jag känner mig i alla fall liiite bättre tror jag. :) så himla skönt med lite långledighet (4 dagar!). Känns nästan som att man har höstlov och det var ju inte igår.

Idag blir det tentaplugg såklart också ska jag ta mig ut på en promenad och sparka löv. Kanske hjälper jag grannen att kratta, vi får se!
Sen ska jag åka och hämta Alex efter jobbet och då ska vi åka till en kyrkogård och tända ljus. Det är ju alla helgons dag idag! Tycker att den här högtiden känns både hemsk, fin och lite spännande. Splittrad! Och i kväll ska vi se en typisk skräckfilm. Kanske "Alla helgons blodiga natt" eller nåt :)

Och i morgon är det en stor turkisk högtid som vi också ska fira, men det berättar jag mer om senare.

God förmiddag från ett mulet Stockholm!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa. det är så drygt. Men det verkar som den håller på att ge sig redan så det är skönt :)



Haha nä glass på vintern kan ju leda till döden ;D

2011-11-05 @ 22:10:46
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0