Fredag

Jag är fortfarande en liten sjukis.. Till och med lite värre än igår. Jag har gett upp hoppet om att jag kommer att bli helt återställd den här helgen. Så dansträning är ju inte att tänka på om inga mirakel sker under natten. Ska tvinga i mig 3 liter vatten idag, kanske hjälper?
Och sedan har jag med sorg i hjärtat avbokat min 60 minuters helkroppsmassage i morgon... Men jag kan ju inte njuta av att någon knådar mig när jag har ont i hela kroppen.
Men febern har jag än så länge klarat mig ifrån vilket är skönt! Så orken finns även om den är begränsad.

I morse klev jag upp tidigt och lagade frukost sedan var det bara att sätta igång med tentaplugg (kanske inte helt fel helg att vara sjuk på trots allt). Sedan har jag varit rätt aktiv ändå. Dammsugigt hela lägenheten, haft hemmaspa för att väga upp det jag missar i morgon och ringt lite viktiga samtal. Jag lagade jättegod mat också. Stekte kalkonbacon, färsk broccoli, rödlök, purjolök, turkisk paprika, gul lök, plommontomater, hela marinerade vitlöksklyftor och olja från dess marinad, mjölk och grädde. Kryddade med salt, svartpeppar, timjan, basilika och pul bieber. Kokade pasta och rörde ner. Hur gott som helst!

Nu ska jag plugga lite till och sedan ta en liten nap innan älsklingen kommer hem från jobbet. Då blir det fredagsmyyys!

Trevlig helg allihopa!

Dagen till ära får ni en bild på min bättre hälft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0