Grattis mig på 3-årsdagen

Morrn tänkte jag skriva men jag har ju fasen varit vaken i 4 timmar. Har fixat och plockat i ordning här hemma och käkat en 1,5 timmes frukost med Mamsen. Japp, MED Mamsen trots att hon är i Karlstad. Vi brukar göra så att vi sätter på högtalartelefonerna samtidigt som vi båda sitter och äter frukost/lunch/kvällsmat osv för att låtsas att vi äter tillsammans.
Man får hitta på små lösningar när man bor en bit ifrån varandra och saknar varandra. Vi pratar ju i telefon varje dag och för att kompensera att vi inte ses så ofta (ses väl typ 7-8 ggr/år).

Idag firar jag och Stockholm 3 år. I TRE ÅR har jag bott här!! Sjukt. Men jag trivs verkligen SÅ bra. Jag älskar livsstilen man har här, jag älskar möjligheterna, jag älskar pulsen, jag älskar närheten till allt, jag älskar storleken, jag älskar kontrasten mellan Öster- och Södermalm, jag älskar vårt liv som VI har skapat här - Sthlm I love you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0